Reflexió 13/02/2026

  Reflexió 13/02/2026 - BLOGGER


    En aquest taller hem utilitzat Blogger, la plataforma de creació de blogs de Google, que permet publicar continguts de manera senzilla i organitzada. Hem après a crear entrades, personalitzar el disseny i gestionar la informació de forma clara i accessible.

    A més, estem utilitzant el blog com una mena de memòria del curs, on arrepleguem tot el que anem aprenent en els diferents tallers. D’aquesta manera, podem revisar els continguts i veure la nostra evolució al llarg del temps.

    Blogger és una eina molt útil en l’àmbit educatiu, ja que facilita la creació d’espais on compartir materials, reflexions o activitats. També fomenta l’escriptura, la creativitat i la participació de l’alumnat.

    Per als futurs docents, conéixer Blogger suposa una oportunitat per a integrar les TIC a l’aula i crear entorns d’aprenentatge més oberts i col·laboratius.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Anàlisi d'un article de revista

Reflexió 06/03/2026