Reflexió 06/03/2026

 Reflexió 06/03/2026 - GIMP


    Durant el taller d’imatge, hem treballat amb el programa GIMP, una eina d’edició d’imatges molt completa i de codi obert. Aquesta aplicació ens ha permés introduir-nos en aspectes bàsics del tractament digital d’imatges, com ara retallar, ajustar colors o afegir textos.

    L’ús de GIMP ha sigut molt interessant, ja que és una alternativa gratuïta a altres programes més complexos i ofereix moltes possibilitats creatives. A més, ens ha ajudat a desenvolupar habilitats digitals que poden ser molt útils en l’àmbit educatiu.

    Com a futurs docents, conéixer eines com GIMP ens permetrà crear materials visuals propis i adaptar recursos a les necessitats de l’alumnat, fent les classes més atractives i dinàmiques.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Reflexió 13/02/2026

Anàlisi d'un article de revista