Reflexió 30-01-2026

 Reflexió 30-01


La classe de hui m'ha paregut molt interessant, ja que hem vist l'evolució de les tecnologies, des d'èpoques en les quals ni havíem nascut fins a l'actualitat.

També hem descobert diverses aplicacions que no coneixíem i que avui en dia ja estan en desús. Així veiem que com les aplicacions es van quedant obsoletes perquè les deixem d'utilitzar i apareixen noves.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reflexió 13/02/2026

Anàlisi d'un article de revista

Reflexió 06/03/2026