Reflexió 13/03/2026

  Reflexió 13/03/2026 - OpenShot i Kdenlive

    En el taller de vídeo hem treballat amb OpenShot i Kdenlive, dos programes d’edició de vídeo de codi obert que permeten crear continguts audiovisuals de manera accessible i completa. Amb aquestes eines hem après a tallar clips, afegir transicions, incorporar música i incloure textos o subtítols.

    Tant OpenShot com Kdenlive ofereixen opcions molt interessants per a l’àmbit educatiu, ja que faciliten la creació de vídeos explicatius, presentacions o materials didàctics adaptats a l’alumnat. A més, permeten desenvolupar la creativitat i millorar la competència digital.

    Per als futurs docents, dominar aquestes eines és molt útil per a fer les classes més dinàmiques i visuals, aprofitant el potencial del vídeo com a recurs educatiu.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Reflexió 13/02/2026

Anàlisi d'un article de revista

Reflexió 06/03/2026