Reflexió 17/04/2026
Reflexió 17/04/2026 - INTEF
L’INTEF (Institut Nacional de Tecnologies Educatives i de Formació del Professorat) és un organisme que promou la formació del professorat i la integració de les tecnologies digitals en l’educació. A través de la seua plataforma, ofereix cursos en línia gratuïts, recursos didàctics i propostes innovadores per a millorar la pràctica educativa.
Per als futurs docents, l’INTEF resulta especialment interessant perquè permet adquirir competències digitals i conéixer noves metodologies d’ensenyament, com l’aprenentatge actiu o l’ús d’eines digitals a l’aula. A més, la seua formació és flexible i adaptable al ritme de cada persona.
En definitiva, l’INTEF és una ferramenta molt útil per a completar la formació docent i preparar-se per a afrontar els reptes de l’educació actual.
Comentarios
Publicar un comentario