Reflexió 27/03/2026
Reflexió 27/03/2026 - AUDACITY i IA
En aquest taller hem treballat amb Audacity, un programa lliure d’edició d’àudio que permet gravar, editar i millorar sons de manera senzilla. Amb aquesta eina hem pogut crear i modificar arxius d’àudio, afegint efectes, eliminant soroll o combinant diferents pistes.
L’ús d’Audacity és molt útil en l’àmbit educatiu, ja que facilita la creació de podcasts, explicacions gravades o materials adaptats per a l’alumnat. Açò pot ajudar a fer les classes més accessibles i dinàmiques.
A més, la Intel·ligència Artificial juga un paper cada vegada més important en la creació de materials educatius. Permet generar continguts, adaptar-los a diferents nivells i personalitzar l’aprenentatge. Com a futurs docents, combinar eines com Audacity amb la IA ens ofereix moltes possibilitats per innovar i millorar l’experiència educativa.
Comentarios
Publicar un comentario